Hello Fellas! This is My Journal Blog. Wdyt? i just write what i want, what i think, and what i feel. don't be spamming and copycaat! thnks!

Count Hits
Petsmart Pet Store

Friday, February 25, 2011

You should know that I'll always love you

Hello

I'm back. usually i wanna post something. i don't know what to do right now. miss me rite? absolutely.

I wanna go back to the time, when i'm still with you. when you makes me happy. when you said " you always in my heart. and i always love you" but i know it words can't you keep it. you lie.. you said with me " i feel very jealous. when i see you with him" i know, i've made you hurt. made you dissapointed of me. i'm just kidding. not making you hurt. and you said with my friends " we're break up because, i wanna go back with my ex again" hey, why can't you tell the truth with me? you know what, it really hurts.

You love me, i do too. i've given you everything. i've given what you want and what you need. you just don't realize it. how much you mean to me.

Apakah kau pernah berpikir tentang perasaanku ini?
Apakah kau pernah berpikir bahwa aku sakit karenamu?
Apakah kau tahu apa alasan mengapa aku tak bisa membencimu?
Apakah kau tahu yang sebenarnya, bahwa aku ingin menjauhimu?

Kau tak pernah berpikir tentang perasaanku
Kau hanya bisa menyakitiku
Kau hanya bisa melukaiku
Kau hanya bisa membuatku menangis
Kau hanya bisa mengecewakanku
Ku tahu, kau tak bisa membuatku bahagia

Ku hanya ingin kau tahu
Bahwa aku tak bisa membencimu
Aku tak bisa melupakanmu
Seperti kau yang telah melupakanku
Kau pergi dan melupakanku
Ku tak bisa sendiri dan tidak bisa melupakanmu

Kini ku tahu, mengapa aku tak bisa membencimu
Karena, aku terlanjur mencintaimu
Ku harus terima ini
Ku harus jalani hidup ini tanpa dirimu lagi
Mungkin, kau bukan yang terbaik untukku

I love you so much, i don't know how you feel with me? will love me again like before? will you come back with me? i really don't know.

I tried to stay away from you, i tried to forget you. i still can't. because, i really love you. don't ever forget. i'll always love you even you love someone else :')

Sungguh aku tak bisa, sampai kapanpun tak bisa
membenci dirimu, sesungguhnya aku tak mampu
Sulit untukku bisa, sangat sulit ku tak bisa
Memisahkan segala, cinta dan benci yang kurasa
Geisha - Cinta & Benci


No comments: