Hello Fellas! This is My Journal Blog. Wdyt? i just write what i want, what i think, and what i feel. don't be spamming and copycaat! thnks!

Count Hits
Petsmart Pet Store

Saturday, October 9, 2010

This is My Life, So Many Problem in My life

Hellooo

loong time no post here, because i don't have idea to post here. but, now i have idea. i have so many problem in my life. and i don't know how to solve it. and now i'm high levels of depression and stress. how a poor me. but awkay i don't care. you see? this is my life so, i can manage it

emang hidup ga pernah lepas dari yang namanya masalah, sebelum gue mati juga masalah pasti datang terus ke gue. gue ga tahu sampai kapan gue bisa bertahan hidup. yang pasti manusia bakal mati, dan gue berharap semoga gue bisa diberikan umur yang panjang sama tuhan yang maha kuasa. amin

gue juga ga pernah ada maksud buat nge akhirin hidup gue sendiri, gue masih pengen hidup, gue masih punya harapan, dan masih punya rasa cinta terhadap hidup gue sendiri. walaupun hidup gue susah, ga kayak dulu lagi, ga bahagia seperti dulu. ah i don't care about my life, just wanna say i love my life. i have 3 problems in my life. i don't want to story about my problems. i just want forget about my problem. because, if i always thingking of my problem. i can stress and frustrated

God, i want restart my life. i want a new life, and i want change my life!

kadang gue ngerasa, gue harus mati biar ga ada masalah lagi dihidup gue, ga ada lagi penderitaan lagi dihidup gue, dan ga ada lagi yang namanya masalah. tapi apaboleh buat, gue bukan manusia lemah. gue kuat kok! tapi kadang gue itu ngerasa sok kuat, sok tegar, sok bisa nerima kenyataan yang ada dan sok bisa menghadapi kenyataan. tapi yang ada juga gue jadi stress karena masalah. gue emang ga bisa kayak gini-gini terus. gue ga boleh kayak gitu. kalo emang ga kuat udah biarin aja

and now, i must solve my problem. and now i don't know how to solve it. and please help me! no one cares about me, my feel, and understand about me. maybe, i must died and leave the world. hmm i'm confuse and i'm labile

No comments: